#007 Empatiaa ja asiakasymmärrystä – avaimet digimarkkinointiin

Tässä jaksossa puhumme digimarkkinoinnin perusteista. Opit mm.

  • mikä on digimarkkinoijan tärkein kyky (paljastus: kyseessä ei ole IT-taidot!)
  • miksi kohderyhmän määrittely on niin tärkeää
  • mikä helppo ohjenuora auttaa hakukoneoptimoinnissa
  • miten päästä alkuun sähköpostimarkkinoinnissa
  • miksi yrittäjän ei kannata myydä stressinhallintaopastusta vaan apua hartiajumeihin
  • miten valita blogin aihe ja tuottaa kiinnostavaa sisältöä myös alkuinnostuksen jälkeen.

Vieraanamme on digimarkkinoinnin kouluttaja, Bisneskoulun ja Mamaonbis-yhteisön perustaja Anja Kadziolka. Anja auttaa yrittäjiä markkinoimaan palveluitaan ja rakentamaan liiketoimintaa verkkoon. Anja on toiminut yrittäjänä vuodesta 2008.

Jaksossa mainitut työkalut sähköpostiautomaatioon:
Mailchimp
Active campaign
GetResponse

Anjan mainitsemat
25 ideaa Facebook-markkinointiin
ja
13 tapaa saada lisää tykkääjiä Facebook-sivulle.

Jos jakson avokadovitsi ei auennut, lue lisää täältä.

2 kommenttia artikkeliin ”#007 Empatiaa ja asiakasymmärrystä – avaimet digimarkkinointiin

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s