#004 Kun aika ei riitä ja keskittyminen herpaantuu

Yrittäjän kalenteri pursuilee tapaamisia, kännykkä pirisee ja sähköposti pullistelee vastaamattomista viesteistä. Miten kaiken tämän hälinän keskellä pystyy keskittymään ja saamaan kaaoksen hallintaan? Tänään keskustelemme siitä, miten hommat saa hoidettua tehokkaasti ja aikataulussa. Puhetta pomodoro-tekniikasta, post-it-lappusista ja vinkkejä hyödyllisistä sovelluksista. Linkit niihin löydät alta.

Miten sinä saat pidettyä kaikki langat käsissä ja kaaoksen kaukana? Kerro meille omat ajanhallintavinkkisi!

Jaksossa mainitut työkalut:

Ajastimet:

Activity Timer
Apple Storessa

Forest
Apple Storessa
Google Playssä

Toggl

Ja vielä bonuksena Kaisun löytämä Liikelaajentamon Tauotin.

Trello – muistilappujen kaltainen ohjelma listoja ja työtehtäviä varten

Asana – Trellon ja kalenterin välimuoto

Slack – tiimien keskinäiseen viestintään

Kirjavinkki:
David Allen: Getting Things Done

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s